Питання та відповіді
Від чого залежить ціна на послуги бухгалтерського обслуговування?
На ціну послуг впливає цілий ряд факторів:
система оподаткування;
об’єм документів, з яким нашим спеціалістам доведеться працювати;
число працівників вашої організації;
наявність зовнішніх торгівельних операцій;
наявність касових операцій;
обов’язки по розрахунку дивідендів, кредитів;
необхідності підготовки управлінських звітів.
Чому вигідно співпрацювати саме з консалтинговим центром?
Ви зможете оптимізувати структуру свого бізнесу, віддаючи непрофільний бізнес-процес (бухгалтерію) спеціалізованому центру, концентруючи увагу на основній діяльності компанії.
Ви зможете зекономити на утриманні робочого місця бухгалтера, податках на його заробітну плату, закупівлі спеціалізованого програмного забезпечення. Немає ризику виникнення санкцій зі сторони податкових органів, при цьому якість ведення бухгалтерського обліку лише зростає.
Як я можу бути впевненим у якості вашої роботи?
Тому, що у нас високий рівень кваліфікації бухгалтерів, система жорсткого відбору спеціалістів при прийомі на роботу, система внутрішнього контролю якості. Вся підготовлена звітність перевіряється внутрішнім аудитором, щоб запобігти виникненню прорахунків.
Також наші спеціалісти приймають участь у конференціях та семінарах.
Ці і ще багато факторів, а також позитивна репутація центру дають упевненість усім Клієнтам в тому, що з нами їх бізнес не постраждає, а буде лише процвітати.
Як я можу бути впевненим в тому, що ви здали мою звітність? Чи можу я сам здавати звітність?
При підписанні договору обов’язково оговорюється яким способом має здаватися звітність: кур’єром, поштою, або електронними системами.
Підтвердженням того, що податкова отримала звітність буде штамп на другому екземплярі (якщо звітність буде здаватися кур’єром), корюшок від рекомендованого листа (якщо звітність висилатиметься поштою), протокол отримання по електронним каналам.
Якщо ви бажаєте, можете здавати звітність самостійно.
Чи можу я сам вести первинний облік, а формувати звітність і здавати її будете ви?
Так, є можливість розділення функцій, але все залежить від специфіки діяльності компанії. Для багатьох компаній оптимальною буде така структура: підготовкою первинної документації займається бухгалтер або бухгалтерська служба, а звітність готує стороння компанія. Цей фактор також буде враховуватися при розрахунку вартості бухгалтерського обслуговування.
Нашу звітність формував «приходящий» бухгалтер, але зараз ми не можемо з ним зв’язатися. Чи зможете ви перевірити, підготувати і подати звітність за попередні періоди?
До нас часто звертаються компанії, які користувалися послугами «приходящого» бухгалтера, який у найвідповідальніший момент перестав відповідати на системні запити, телефонні дзвінки, захворів, одним словом, зник. В такому випадку необхідно терміново передати нам базу 1С компанії, щоб наші спеціалісти змогли оцінити об’єм робіт. Ми перевіримо правильність ведення бухгалтерського обліку за попередні періоди, визначимо об’єм робіт по відновленню бухгалтерського обліку, внесемо корективи, сформуємо і здамо звітність.
Як вести себе під-час податкової перевірки?
Податкові перевірки – стандартна процедура, механізм проходження її такий: як тільки ви отримали вимогу надати документи для проведення перевірки, необхідно терміново передати його нам. Підготовка документів і супровід податкової перевірки ляже на плечі спеціалістів нашого центру.
Чи може наш бухгалтер по первинному обліку працювати паралельно з вашим? Це можливо організувати з технічної точки зору?
Так, ми організуємо віддалений доступ до бази клієнта з будь-якої точки земної кулі де є інтернет. В такому випадку ви завжди будете в курсі поточного стану бухгалтерії вашої компанії, первинна бухгалтерська документація може вводитися одночасно з роботою нашого бухгалтера.
На кому лежить відповідальність за ведення бухгалтерського обліку?
Ми беремо на себе відповідальність за ведення обліку згідно замовлення Клієнта. В договорі прописуються умови надання послуг в області консалтингу бухгалтерії. Якщо по нашій вині Замовник отримає збитки, то ми, як Виконавець, погасимо їх. Зауважу, що до цього часу у нашому центрі подібних випадків не було.
Які плюси та мінуси бухгалтерського консалтингу?
Плюсів дуже багато.
По-перше, повністю зникне необхідність утримувати штатного бухгалтера, щомісячно платити йому заробітну плату.
По-друге, послуга бухгалтерського консалтингу дає стовідсоткову впевненість в тому, що робота буде гарантовано виконана, а ось штатний працівник може раптово піти на лікарняний або бути відсутній через інші причини.
По-третє, бухгалтерський консалтинг – це відносно недорога послуга.
Мінусів у неї поки що ніхто не знайшов, можливо саме тому її популярність зростає з кожним днем.